piątek, 14 lutego 2020

"Wszyscy szu­kają dru­giej połowy swojego ser­ca, tym­cza­sem większość po­win­na ro­zej­rzeć się za bra­kującą połową mózgu" *

Luty 2019, Walentynki...

Walentynki, czas kiedy wszyscy ten dzień, czy weekend spędzają z swoją drugą połówką, a co ja robię w taki dzień? Nie, nie spędzam ten dzień z ukochanym, bo przecież byłoby to takie banalne...
Tylko szukam rozumu, a dokładniej uczę się do egzaminu ustnego, poprawki najważniejszego egzaminu...
Ech i nawet mnie to nie dziwi, że ten dzień spędzam inaczej niż inni, w końcu zawsze muszę być inna, może jak w tytule chociaż uda mi odszukać moją druga brakującą połowę mózgu, bo co do drugiej połówki serca mam coraz więcej wątpliwości, że się pojawi w moim życiu...

Ps. Udało się i zdałam ten egzamin! :))
________________________
* opis ze strony na fb: bez obrączki

1 komentarz:

  1. Tak bardzo się z tym utożsamiam. Też brak widoków na towarzysza życia, a i rozumu mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń