poniedziałek, 6 sierpnia 2012

ciacho igrzysk

Już coraz bliżej końca igrzysk i tym samym coraz bliżej coraz większych emocji - finałów zawodów drużynowych (siatkówka halowa i plażowa) czy królowej lekkoatletyki.  I tak jeszcze bardziej człowiek będzie przyklejony do telewizora przynajmniej ja ;P
No, ale jakby nie było półmetek już za nami i nawet znalazłam swoje ciacho tych igrzysk ;P
Może byłby to ktoś inny, ale mają chłopaki często jakieś kaski czy okulary i jak wyszukać ;P

Ryan Steven Lochte amerykański pływak specjalizujący się w stylu grzbietowym, dowolnym i zmiennym to moje ciacho tych igrzysk choć kto wie może to się zmieni, bo w końcu kobieta zmienną jest;P


63 komentarze:

  1. Właśnie przegrywamy w siatkę z Australią ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. średni taki :P
    Mi się najbardziej podoba trener naszych siatkarzy - Anastasi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jego siwizna mnie przygniata ale jaki pazur ma bo tak krzyczal na naszych widac wloski temperament ;P

      Usuń
    2. no dzisiaj to się powydzierał nieźle , ale fajny jest, pociągający ;PP

      Usuń
    3. haha dojrzaly ze tak powiem ;p

      Usuń
  3. Hehe:) Ja mało oglądam ale z charakteru mi się podoba nasz Majewski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej to bardzo inteligentny facet bez sodowki w glowie itd ogladalam reportaz o nim to mowil ze duzo czyta od zawsze czyta ksiazki bo i w jego domu czytalo sie ksiazki co zreszta widac po jego wypowiedziach nie to co Radowanska sodowka w glowie ze szkoda gadac pfi druga rakieta swiata i sszybko odpadla wiec widac jaki z niej sportowiec...

      Usuń
    2. Radwańskiej tak jak ty nigdy jakoś nie lubiłam. Zarozumiała się wydaje. A Majewski tak fajnie w głos się śmiał jak zdobył medal że mnie tym urzekł:)
      Najgorzej że gostek z mojego rodzinnego miasta, Marcin Dołęga tak spalił start i żadnego medalu nie zdobył:(

      Usuń
    3. noo szkoda Marcina Dolegi ech ;(

      Usuń
    4. Szkoda, szkoda bo już swój wiek ma i nie wiem czy jeszcze na następnej olimpiadzie da rade wystartować. Tym bardziej że teraz miał taką dużą szanse na wygraną.
      Mnie najbardziej denerwuje jak tak wszyscy wokół trą bią że na pewno będzie medal, ciągle o tym mówią, krzyczą a potem się okazuje że jednak nie ma i jest wielkie rozczarowanie. Lepiej się tak mocno nie nastawiać:)

      Usuń
    5. no to sport wszystko sie moze zdarzyc ale mysle ze to wina trenerow dala za wysoki ciezar do podniesienia choc tez moze jakis uraz kto wie... wazne ze probwal i sie staral

      Usuń
  4. och, też mi się tam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wierzę w naszych siatkarzy, nie widziałam ich poprzednich rozgrywek na IO bo nie było mnie w domu i dopiero dziś zasiadłam na mecz. No ładniutkie to Twoje ciacho ;d Moje ciacho już niedługo na Polskim stadionie, oczywiście mówię o naszym królu strzelców w piłce nożnej ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oby siatkarzom udalo sie pokonac Rosje ech ale ze przegrali z Austarlia nie wiem co im sie stalo ;P

      Usuń
  6. a mój kolega jest do niego podobny, tzn.był jak miał krótkie włosy... bo teraz wygląda strasznie... i w ogóle mi się nie podoba:P
    a ile to ciacho ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy nie cierpie facetow zdluimi wlosami temu tez jeden delikwent dostal kosza przez to choc tez byly tez inne czynniki ;P noo Rayna Lochte to rocznik 1984 i 188cm wzrostu idelanie wszystko;P a na amerykanskiej wikipedii wyczytalam ze wolny jest wiec pewnie duzy boj w Stanach o niego bedzie ;P

      Usuń
    2. oo tylko cztery lata starszy, to nieźle :P właśnie długie włosy u mnie też nie bardzo, no chyba, że takie jakieś na bok, ala Ashton Kutcher pewnego razu;P tak, Ashtonowi to chyba wszystko bym wybaczyła :D

      Usuń
    3. haha no jednym facetom mozna wiele wybaczyc ;P

      Usuń
    4. jeszcze jak jest mega ciachem! kurde! ja chcę Ashtona no!!!

      Usuń
    5. haha tylko on malo wierny jest ;P trzeba wyszukac takiego samego ale z genem wiernosci absolutnej i dozywotniej ;)

      Usuń
    6. jak mnie pozna, to będzie wierny jak pies ogrodnika :D

      Usuń
  7. Eee taki se średni. Choć pływa super. Ale ja ogólnie za pływakami nie przepadam, bo mają śmieszną szyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz wczesniej wielkokrotnie pisalam kazdy ma inny gust.. szyja tez mi cos jak dla mnie plywacy maja normalna szyje i bardzo fajna klate ;D

      Usuń
    2. taką szeroką szyję mają :D:D

      Usuń
    3. wymyslasz normalna szyje maja zreszta co to za wybrzydzanie szyja liczy sie caloksztalt no i wnetrze ;)

      Usuń
    4. wnętrze na 1 miejscu :D ale tutaj nie znamy wnętrza tego facia :P więc oceniam wygląd :D

      Usuń
  8. Nie oglądałam za często igrzysk (wolałam Euro) ale co do tego ciacha to nie wiem czemu, ale mnie najbardziej podobają się nasi polscy siatkarze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jakos z naszych ciach takich mega wyszukac nie moglam ale lubie Mozdzonka taki sympatyczny sie wydaje zreszta jak reszta ;)

      Usuń
    2. No być może nie są jakimiś mega ciachami, ale mają coś w sobie :) Osobiście podoba mi Michał Winiarski i Kurek i Bartman oraz kiedyś lubiłam też Wlazłego :D

      Usuń
  9. jakoś tak nie lubię określenia 'ciacho' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ale to juz na stale weszlo do slownictwa ;P

      Usuń
    2. no niestety :P dla mnie jest tak samo obraźliwe jak określenie 'laska' :P

      Usuń
    3. noo to obrazliwe dla mnie ale ciacho juz nie ;p

      Usuń
    4. ale przecież to jest równoznaczne :D

      Usuń
  10. a mi się nie podoba...ale mój gust jest jednak dziwaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tam nie wyszukiwałam za bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeee, no co Ty, średni jest.
    W ogóle niektórzy znajomi mają teorię, że w takich przykładowo biegach im kto ładniejszy, tym mniejsza szansa, że wygra :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ehhh te amerykanskie ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe już po Igrzyskach, ja nie oglądałam na bieżąco jakoś nie jestem fanką sportową, więc mnie to ominęło :)
    Ale oglądałam otwarcie, byłam oczarowana:D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nowość, w końcu, po prawie miesięcznym relaksie;)

    OdpowiedzUsuń