sobota, 25 sierpnia 2012

przypadki i wnioski

Hmm ostatnio w dyskusji z jedną blogerką powiedziała mi ona, że nie przywiązuje się szybko i jest to fakt, bo jakby nie było mówi mi koleś przez telefon, że mu się zatęskniło, a ja co mu na to.. akurat ;P
Może to kwestia tego, że już się parę razy przejechałam, więc staram się do tego wszystkiego dość chłodno podchodzić ba nawet czasem się śmieje z tych wszystkich dziwnych akcji to też jakoś zabrało mi się na feministyczne przemyślenia analizując moje ostatnie znajomości z osobnikami męskimi i się z Wami nimi podzielę traktując to i też Wam tak radzę z przymróżeniem oka ;)
Zacznijmy od tego, że jest taka myśl, że "z facetem trudno żyć, ale i zastrzelić szkoda" choć czasem nie wiem czy rzeczywiście szkoda byłaby ich zastrzelić ;P
Po moich przygodach z facetami z perspektywy czasu widzę, że powinnam z karabinem maszynowych chodzić, bo zawsze trafiam na mało co warte osobniki i zutylizowanie ich oczyściłby środowisko, a w końcu powinno się o nie dbać no nie ;P
Weźmy choćby na przykład jedną imprezę był fajny koleś kręcił się koło mnie i aż interweniował jego kolega popychając mnie w jego ramiona, bo niby taki nieśmiały itd. Gadał o spotkaniu i takie tam no, ale cóż widocznie rzeczywiście był nieśmiały albo miał problemy z obsługą telefonu i się nie odezwał....
Następuje pytanie: Po co takie delikwenty w społeczeństwie, które nie potrafią nawiązywać kontaktów międzygatunkowych no po co... ? No dobra był przystojny to fakt, ale to i tak go nie broni.. ;P
No oczywiście mogłabym się odezwać, ale no sorrki to już zmieniamy kompletnie prawa natury, bo choćby w świecie zwierząt to samce walczą o samice i skoro coś jest dobre i sprawdzone to po co zmieniać na jakieś dziwne udziwnienia i ja ich wprowadzać nie będę trzeba żyć zgodnie z naturą przynajmniej w pewnych kwestiach ;D
Kolejny przykład proszę bardzo ledwo wchodzę na inną imprezę i co na samym niemal wejściu kto Pan Kawaler blee...
I kolejne pytanie: Po co w środowisku eksowe osobniki no po co?
Skoro sprawdzone jest, że są beznadziejni to po co je trzymać wśród ludzi... Nie byli dobrzy dla nas to i dla innych naiwnych nie będą, więc trzeba ich wytępić i od razu powietrze takiej jakby bardziej czystsze i otoczenie ;P
Ostatni przykład Pan Urodzinowy ktoś go kojarzy? Nie? Witajcie w klubie to człowiek widmo normalnie: na początku się starał eski niemal codziennie itd., a teraz wymówki, wykręty, spotkania, kiedy łaskawie mu pasuje w jego napiętym grafiku na audiencję dla mnie ależ oczywiście nie za długą... No to się nie odzywałam, bo i po co jak nie ma czasu to nie. I już człowiek przyzwyczaja się do myśli o wolności i spokoju, a ten co niemal po miesiącu dzwoni i gada o spotkaniu...
Pytania? Nie? Ja mam: Jak skutecznie kopnąć faceta by wylądował na Plutonie i nigdy nie wrócił ;P
Mam nadzięję, że choć kogoś rozbawiłam  i mogę jednak nie wykreślać z bardzo wąskiej listy swoich zalet/walorów poczucie humoru ;P

97 komentarzy:

  1. hahaha przepraszam oplulam monitor ze smiechu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ktorym momencie :> ^^

      Usuń
    2. smialam sie przez caly post :P

      Usuń
    3. a z czeo tu sie smiac nic smiesznego nie napisalam ;P

      Usuń
    4. no np przez ten tekst: "Po co takie delikwenty w społeczeństwie, które nie potrafią nawiązywać kontaktów międzygatunkowych no po co... ? No dobra był przystojny to fakt, ale to i tak go nie broni.. ;P" :D

      Usuń
    5. no ej ale serio byl przystojny mmm na na samo wspomnienie mam az gesia skorke ;P
      a myslalam ze bardziej rozbawil cie tekst z tym Plutonem ;P

      Usuń
  2. Hahaha xD Uśmiałam się niesamowicie, ale napisałaś samą prawdę :D Najbardziej spodobał mi się tekst z widmem :D
    Co prawda to prawda, świat byłby piękniejszy, gdyby facetów tak posortować, ale i niektóre wredne dziewczyny też by się przydało wysłać na inną galaktykę, co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sie ciesze ze rozbawilam ;D
      no oczywiscie pare dziewczyn bardzo chetnie sama bym wyslala na Pluton zwlaszcza te ladniejsze ode mnie pozbylambym sie konkurencji ^^ ;P

      Usuń
    2. Haha :D O widzisz, ja akurat nie myślałam tą drogą, ale raczej myślałam o tych brzydszych, którym wydaje się, że są ładniejsze :P

      Usuń
    3. hehe te tez mozna zutylizowac w koncu trzeba dbac o srodowisko ;p ^^

      Usuń
  3. gdyby wytępić tych wszystkich, z którymi nam nie wyszło... obawiam się, że na świecie zostałyby same kobiety. ;d
    i tak mnie najbardziej rozwalają przypadki napalonych robotników, którzy kiedy idzie ulicą dziewczyna, przerywają pracę, gwiżdżą, wydają inne niezidentyfikowane dźwięki i zachowują się tak jakby kobiety na oczy nie widzieli. chociaż takie zachowanie nie tylko u robotników się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moze zaponilama napisac zeby wytepic fatalnych bylych ktorzy nie potrafia sie po ludzku roztac no ale w sumie wtedy bysmy sie pozbyli najbardziej nieudanych krzyzowek genetycznych ^^ ;p

      Usuń
    2. znam naprawdę nieliczne przypadki "lekkich" rozstań. poza tym... jest jakiś przepis na dobre rozstanie ? nie wydaje mi się. zawsze zaboli. choćby odrobinę.

      Usuń
    3. nie no wiadomo ze za boli ale wiesz mi chodzilo o to ze koles konczy znajomosc przez nieodzywanie czy w jakis inny dziecinny sposob...

      Usuń
    4. faceci to wieczne dzieci. ale żeby nie było aż tak feministycznie. to powiem, że kobiety nie są lepsze. :p

      Usuń
    5. nie mwoie ze wszyscy faceci sa zli w koncu tez sie trafiaja tacy ze ho ho moja koleznaka ma narzeczonego ktory na nia czekal z malym slodkim bukecikiem kwiatkow po jej egzaminie slodkie
      no a tez pislam ze ta notke potraktowac z przymrozeniem oka po tpostu napislam o 3 delikwentach i tak z poczuciem humoru (mam nadzieje) i mi to samje sprawilo przyjemnosc ze takie to glupie i smieszne za razem ;P

      Usuń
    6. też trafiałam na tych "słodkich"... ale mówią, że kobiety są zmienne - faceci tak samo. czasem jesteśmy naprawdę do siebie podobni. jednego popołudnia przychodzi z kwiatkiem, idziecie do kawiarni, a drugiego zapada się pod ziemię, nie odzywa się tydzień, i nagle spotykasz go któregoś wieczoru z inną dziewczyną na mieście. i takich znałam. już nie dam się omamić tą ich słodyczą.
      ;> spokojnie. przymrużyłam to oko.

      Usuń
    7. ojj no ja nie lubie facetow zbyt slodko wygladajacych i zachowujacych sie facet ma byc facetem a nie babochlopem czy cos ;P a ci kolesie o ktorych pisals to bym tez wyslala pierwsza klasa rakietowa do innej galaktyki ;P

      Usuń
    8. ;> zebrało by się jeszcze wiele takich kobiet jak my. niedługo zaczynamy budowę tej zacnej rakiety. ale obawiam się, że jedna nie wystarczy.

      Usuń
    9. haha no wiadomo ale spokojnie ich wszystkich da sie wyslac na ta "wycieczke" bez biletu powrotnego ;P

      Usuń
  4. Widzę u Ciebie przejawy feminizmu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale może bez nich też byłoby nudno i mało do śmiechu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tez fakt bo nie powiem Ci dranie czasem sa fajni i zabawni i czasem potrafia sie postarac ;) ale jak pisalam czasami nie ma co ich za duzo chwalic w koncu metoda kija i marchewki ;p

      Usuń
    2. facet wiec to nie pewna instytucja..

      Usuń
    3. czy ja wiem czy nazwałabym go instytucją, są pewni faceci.

      Usuń
    4. nic nie jest pewne ani na zawsze.. po prostu jedni faceci nie zdradzaja ani nie szukaja okazji a inni tak zycie...

      Usuń
    5. To zależy od wielu spraw.

      Usuń
  6. Ciekawy rachunek sumienia... właściwie to przeprowadziłaś go za nich xD haha
    Imprezowymi kolesiami nie ma co się przejmować ;) a temu Urodzinowemu można z uśmiechem chochlika przecież serwować to samo, jednocześnie jednak mając świadomość, że i tak nic z tego i to czysta zabawa. Do takich po prostu się nie przywiązuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie traktuje to jak zabawe i tak to zapisalam ironicznie i ze szczypta smiechu bo w koncu zycie nie powinno sie ciagle brac na powaznie czasem tzreba dac sobie na luz ;)
      a Urodzinowy no coz napisal ostatnio sms t nie odpisalam to po paru dniach zadzownil i w ogole jak sie spotkalismy to wypominal mi ze nie odpisalam na eska itd haha a ile razy on mi nie odpisal ;p taa i nagle wielce sie zazdrosny zrobil ze ktos inny moze sie zakrecic pfi wielki mi amant ;p

      Usuń
    2. I wzorowo :D Nie warto się przejmować. Im mniej uwagi się im poświęca tym więcej oni o nią zabiegają ;)

      Usuń
    3. no wlasnie jak dzieci ciagle musza byc w centrum uwagi a jak ich sie oleje to od razu sie staraja ;p

      Usuń
    4. Bo faceci są w gruncie rzeczy jak takie dzieci, tylko trochę przerośnięte ;)

      Usuń
    5. jak to sie mowi w pewnych kregach feministycznych :
      "faceci rozwijaja sie do 6 roku zycia a potem juz tylko rosna" ;P
      tez cos sie wspominalo : "dlaczego mezczyzni sa wyzsi od kobiet? bo chwasty rosna szybciej" :D
      ale nie jestem feminstka ale slyszalam takie hasla wyborcze ;P

      Usuń
    6. Pierwsze już znam, ale drugie godne zapamiętania ^^

      Usuń
    7. haha tego jest wiele na pokrzepienie kobiecego feministycnzego serca ;P

      Usuń
  7. Powiedzmy sobie szczerze- nawet jeżeli nie przywiązujemy się do tych przypadkowych, krótkotrwałych to kiedyś stanie na naszej drodze ten do którego się przywiążemy, bo będzie jedyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moze moze poki co u mnie sie na to nie zapowiada wiec korzystam z tych ciekawych doswiadczen z tymi krotkotrwalymi i nawet jako takie ciekawe notki o nich powstaja ;p

      Usuń
    2. I dobrze :) Takie doświadczenia są potrzebne :)

      Usuń
    3. wlasnie trzeba sie oswajac z tym meskim elementem w zyciu ;P

      Usuń
    4. Do facetów powinna być instrukcja obsługi :p

      Usuń
    5. no tak do nich instrukcja bo sa dosc latwe w zrozumieniu i niezbyt obszerne a a do kobiet powinna byc dolaczana encyklopedia 30 tomowa ale i to nie pomoze jej zrozumiec ;P

      Usuń
    6. Leniliby się ją przeczytać :p

      Usuń
  8. To po co sie kreci jak nic nie dziala ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie pytasz ;P uwierz nie raz sama sie zastanawilam nad tym o co mu chodzi niby sie chce spotykac ale to tak czesto jest ze az smiech na sali i jak tak dalje bedzie to zostanie wymieniony na lepszy model jak tylko sie pojawi na rynku ^^

      Usuń
    2. a wymieniaj poki mozesz a on niech sie idzie pasc

      Usuń
    3. buhaha dobre pasc ;D
      no wiesz czlowiekowi sa potrzebne mikro- i makroelementy wiec i teg sobie zostawie w koncu jakis pierwiastek meski musi wystepowac choc zawsze mozna wymienic na inny bardziej promieniujacy w srone chemii uczuciowej ;P ^^

      Usuń
    4. jak chemicznie to wszystko zabrzmialo chyba nie bedziesz robic jakiejs mikstury z nich ;p

      Usuń
    5. oo dalas mi fajny pomysl ^^
      no wiesz jak to mwoia chemia musi byc wiec to tak ujelam w tym kontekscie ;)

      Usuń
    6. bedzie duzo tej chemi tylko zastanawiam sie jakiej hehe

      Usuń
    7. chemii ;P noo mieszanka organicznej i nieorganicznej moze tez bioorganicznej tez kropelka fizycznej tez by byla dobra i moze jakis zwiazek koordynacyjny powstanie czy cos ;P

      Usuń
  9. Hehe, dobry post, aczkolwiek życie bez facetów nie było by tym samym. Nasunęłaś mi pewną myśl na post i na pewno tę myśl wykorzystam, tylko muszę sobie wszystko ładnie ułożyć.
    Tak po za tym są faceci i faceci jedni noszą czapki, drudzy daszki, nie każdy jest śmiały, i są też tacy (jak się przekonałam), którzy wolą żeby dziewczyna zrobiła pierwszy krok, ja tam nie uważam, żeby to było wbrew naturze ale jak kto sądzi;)
    parostatkiem-w-piekny-rejs.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa rozne typy i typeczki no i choc to dranie czasem itd to jednak jak napsilam z facetem trudno zyc ale tez szkoda zastrzelic ;p

      Usuń
  10. Oj Ty moja feministko :*
    Chodź pójdziemy do wojska, nauczymy się strzelać, ukradniemy karabiny, a potem ruszymy na podbój świata i wykastrujemy wszystkich tych jełopoów! A potem zostaniemy lesbijkami i kurde nie wiem jak to będzie, ale może akurat będzie fajnie? :D
    Chociaż ja sobie przypomnę moje koleżanki... Ahahaha:D
    To może jednak jakiś zostawimy, żeby mieć czym się pocieszać;P
    A to o mnie w pierwszym zdaniu? To ja , to ja Ci powiedziałam,co nie?
    ...Bo ja się muszę nauczyć od Ciebie tej oziębłości, ot co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jaka feministko tylko opislaam swoje dziwne przypadki i wnioski do nich ;)
      haha lepiej moze nie idzmy d tego wojska bo ludzkosc zginie xD choc pare osobnikow to mozna by bylo wytepic szkody bysmy nie wyrzadzily ;p
      hmm a tak a pro po czyzbys mi proponowal zwiazek homo ;D no wiesz zdeklarowam sie na hetero ale jakbym przeszla na ta druga strone mocy to pamietaj jestes pierwsza na liscie ;P ^^
      tak tak to Ty mi pisalas ze taka zimna jestem ;p no a ja taka okropna nie jestem ale jak pisalam tyle razy sie przejechalam z juz mnie ozieblosc pochnolea do takiego stopnia ze moge sie nia spokojnie podzielic wiec jak ccesz to moge expresem wyslac slecjalnie do Ciebie ;* po takiej dawce tez bedziesz pisac takie notki ze ekrany monitorow beda czyszczone ^^ ;P

      Usuń
    2. no tak ładnie chciałam Cię określić:D
      dobra, póki co zostawmy to wojsko w spokoju, ale może kiedyś, kto wie^^ ja też jeszcze homo nie jestem, ale nie wiadomo do czego mnie kolejne sytuacje zmuszą ;D
      a ja kiedyś też chyba pisałam coś w Twoim stylu, tzn. chciałam pisać, ale znów się poprzewracało w moim życiu i tak znów muszę od nowa się tego cholera uczyć;P ale jak może częściej pisać takie wiersze, to bardziej to wszystko do mnie dotrze i się nauczę;P

      Usuń
    3. haha no lepiej poki co nie idzmy do wojska bo moze byc niebezpicznie zwlaszcza dla czarnej listy meskich osobnikow ;p
      no to musi sie wszystko znowu poprzewracac bys pisla w takim o to stylu z lekkoscia i bez smutku o facetach a w koncu ladnie i bardzo dokladnie szczegolowo (moze taki byc specjalny raport tylko dla mnie ;P) z romantycznych randek z tym Jedynym ;D

      Usuń
    4. hahaha, wiesz co? ale jak pójdziemy później to będzie jeszcze bardziej niebezpieczne, bo zapewne znajdzie się więcej delikwentów do odstrzału, że się tak wyrażę;D
      jeszcze kilka dni, tygodni lub miesięcy i będę zionąć ogniem, mówię Ci! :D

      Usuń
    5. uuuu dobrze ze nad morzem mieszkam blisko mam do zbiornika wodnego jak Ty taki ogien ;P :D
      eee sluchaj ja uwazam ze trzeba ich wszystkich spakowac i wyslac na Pluton albo dalej i bedzie bez ofiar ;P

      Usuń
    6. na Pluton? :D no tak debilizm trzeba ukrócić!
      hahaha, jeszcze nie, ale jeszcze kilka chwil i prawdziwa bomba ze mnie będzie ;D

      Usuń
  11. No co Ty... zastrzelisz jak psa, a pójdziesz siedzieć jak za człowieka! :)
    Lepiej zdenerwować go, aby napiął się tak, że mu jądra pękną i po sprawie!
    A może po prostu nie trafiłaś na tego, który ma być przeznaczony tylko dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg z tymi jadrami to mnie rzowalilas ;D mega dobre ;D
      no pewnie nie trafilam bo tak mialabym status na fb w zwiazku a nie tak ukrywam status a co ;P
      moze jeszcze trafie fajnie by bylo bo samotnosc jest do kitu taka prawda...

      Usuń
    2. Siedzę z koleżankami na ławce, pijemy piwo, jacyś chłopcy... ja wiem? Może licealiści, grają sobie w siatkówkę przez trzepak, a jeden do drugiego: nie napinaj się tak, bo ci jądra pękną!
      Wiem i coraz częściej też chciałabym mieć kogoś u swojego boku.

      Usuń
    3. buhaha ale to dobry tekst ;P
      z koleznaka zawsze dajemy haslo przed impreza :
      pij pij bedziesz latwiejsza pij pij nie bedziesz mogl :D
      no a z tym kims to fakt przydlaby sie zwaszcza ze zima idzie wieczory coraz zimniejsze itd...

      Usuń
    4. Haha, znam to "(...) będziesz łatwiejsza".
      Niczego nie potrzeba mi tak, jak faceta!

      Usuń
    5. Ale wierzę, że się uda.
      Co tam u Ciebie?

      Usuń
  12. Już, już prawie zauważyłam nieco feministycznych poglądów, a Ty całą moją nadzieję wysłałaś na ten swój Pluton właśnie, pisząc, że pierwsza się do faceta nie odezwiesz. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no wlasnie a wszyscy mnie od feministek wyzywaja ;P
      nie no moze byc sie odezwla do faceta ale jakbym wiedziala ze sie odezwie a tak jak on pierwszy nie robi kroku na poczatku ma nr tel i sie nie odzywa to jak widac nie zainteresowany a nic na sile i tyle..

      Usuń
    2. Wyzywają? Gnojki. Feminizm świetna sprawa. Oczywiście ten zdrowy, mądry, normalny.
      Ach, wtedy racja, zupełnie inna sytuacja. :)

      Usuń
    3. no wlasnie o takiej sytuacji pislam w notce ma numer to wykonuje rucha potem to juz moze byc inaczej ale w koncu facet to niby lowca wiec niech lapie kroliczka ;p

      Usuń
  13. to gratuluje ze wsrod tych chwastow udalo Ci sie spotkac piekny okaz fajnego faceta :))
    ojj chcialabym tez trafic na normlanego fajnego chlopaka ale poki co nie zapowiada sie ech no ale nie poddaje sie i nawet to rozgladanie sie z anim jest ciekawe co widac po notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a wiesz co? zadziwia mnie fakt, ze każda z nas z własnego punktu widzenia myśli, ze tylko jej trafią się takie durne przypadki osobników męskich i ze tylko ona ma pecha a tak naprawde okazuje się, że jest 'nas' o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez cos w tym jest bo zawsze cos sie tkaiego dzieje ze za nim jest ten ktos to sa jakies nie wypaly i wybuchy czasem tak smieszne z perspektywy czasu ze nawet czlowiek sie z tego smieje ze tak zabawnie bywalo ;)

      Usuń
    2. to zbyt skomplikowane :/

      Usuń
  15. Straszne osobniki! Chętnie pomogę z tym kopniakiem albo nawet dołożę się do rakiety, która leci tylko w jedną stronę ;D Mój facet też był nieśmiały na początku, ale smsy wysyłał. Pierwszy o treści, że zaprasza mnie do tańca (bo byliśmy na imprezie), a ja udawałam, że nic nie dostałam i czekałam, aż sam się pofatyguje i zapyta twarzą w twarz, no i się doczekałam :) Dlatego masz rację, nie warto im ułatwiać zadania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no wlasnie trzeba jakas akcje czy cos zrobic na rakiete do innej galaktyki dla tych "cudnych facetow" ;P
      a no nie ma co im ulatwiac w koncu to lowcy wiec niech gonia kroliczka a im bardziej sie musza starac to tez z wiekszym trudnem bedzie im odpuscic taki wysilek jaki wykonali (zakladajac ze dziewczyna tez czasem okazywala oznaki zainteresowania) tylko z tego co obserwuje to coraz mniej jest takich co sie staraja a takich szukajacych na latwizne ta to inna jedna noc i nara ech ;/

      Usuń
    2. Mam już dwóch ochotników ;]
      No niestety, gatunek prawdziwych mężczyzn wymiera :/ Ale nie można się poddawać! Można czekać, szukać i trzeba być ostrożną, ale w końcu się uda :)

      Usuń
  16. fajnie ;)) ja t chyba za tepa jestem albo po prostu tego mojego jedynego epoka lodowcowa zjadla bo ciagle nic czy szukam czy nie... tylko takie historie jak w notce no ale jest z czego sie smiac ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie przemyślenia o tak późnej porze.
    Ja po północy myślałabym tylko o sprawach łóżkowych heheh.
    W sensie ... spaaaaaaać!!:))

    A no widzisz ... jak to z tymi facetami.
    Dla jednej beznadziejny, dla drugiej wspaniały.

    Widzę po swoich starych kolegach, których znało się np. w podstawówce z różnych stron, najczęściej tych złych/kompromitujących, a tu takie delikwenty zakochują się i mają fajne dziewczyny, żenią się, mają dzieci ... Życie :))

    Twój były ktory dla Ciebie jest naj naj naj gorszy.
    Dla innej kobiety będzie tym naj naj naj lepszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejj notka juz dawno jest a z tymi godzinami na blogspocie to cos nie tak jest ;P
      a to tez fakt z tymi kolegami/eksami czlwoiek dojrzewa zmienia sie i tez moze jak spotyka ta jedyna to tez jest inaczej... a mi to tam rybka z kim dawni sa w koncu jak to nie ja to mnie to juz nie interesuje ;P

      Usuń
  18. ale przynajmniej dzięki takim osobnikom masz wesoło i zawsze coś się wkoół Ciebie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym kilku zastrzeliła, a co! :D
    po co się mają plątać między nogami wśród wartościowych ludzi, no same, tak po babsku, byśmy sobie sprawe ułatwiały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak milo ze mam chetne do pomocy w utylizacji^^ :D

      Usuń
  20. no wlasnie moze u mnie jest niedostatek w regionie fajnych facetow albo wyjechali na poludnie kraju albo co jest najgorsza opcja sa juz zajeci ech...

    OdpowiedzUsuń
  21. Męski gatunek ciężki jest i dojśc z nim do jakiegokolwiek ładu to sztuka. Zreszt ą do końca zreformowac się nie da:)

    OdpowiedzUsuń