środa, 19 marca 2014

koncert życzeń

Wiadomo zawsze musi być jakiś początek. Przecież zawsze się od czego zaczyna jak jest koniec to i musi być początek jak jest meta tak jest i start. Jednak między tym początkiem, a końcem może się wiele wydarzyć w zależności jak daleko są od siebie ustawione te punkty...
Mój początek nastąpił pewnego marcowego dnia, 18stego dnia owego miesiąca. Nie wiem, kiedy nastąpi kres wyprawy zwanej życiem, ale czy czasami nie jest tak, że ważniejsza od celu jest droga, którą trzeba przebyć by owy cel uzyskać...
Wiem, że dzięki dobrej pamięci fb może ktoś napisze mi  życzenia. Hasła może i czasem szczere, a może napisane od tak, bo wypada, bo ładnie tak "Sto lat" czy "Wszystkiego najlepszego" zapisać na tablicy solenizanta... Choć nie powiem, że zdecydowanie wolę hasła bardziej rozbudowane i może dlatego stworzę swoją własną playlistę życzeń:

1. Zdrowia przede wszystkim, bo to podstawa.
2. Optymizmu na każdy dzień.
3. Wytrwałości w chwilach zwątpienia
4. Zrozumienia na głupotę ludzką
5. Nie gubienia rzeczy ważnych...
6. Jak i unikania kłopotów i dziwnych sytuacji
7. Szczęścia!
8. Portfela grubego od banknotów, a nie od paragonów sklepowych
9. I spotykania na swojej drodze życzliwych ludzi...
10. Wiary w to, że na ludziach można polegać
11. Poznania smaku takiej prawdziwej przyjaźni takiej na dobre i złe
12. Jak i sprawienia jakiego cudu by fajne chwile trwały jak najdłużej
13. Może też sprawienia by poranne pobudki nie były takie ciężkie...
14. A ciężary losu były łatwe do rozwiązania i pokonania
15. Realizacji marzeń tych wielkich jak i najskrytszych...
16. Uśmiechu, uśmiechu i jeszcze raz uśmiechu
17.Cierpliwości w szukaniu Tego Jedynego...
18. hmm Tego Jedynego? Tak Tego Jedynego!

 Hmm z tym ostatnim może być problem, ale przecież czy droga do osiągnięcia celu nie jest też ważna i nie może być ciekawa... w moim przypadku jak widać może ;)
Póki co na taki prezent od losu mogę poczekać, bo nawet jakby nie wiem jak dobrze mi życzyły koleżanki to się nie da nic na silłę, ale czy tylko facet może sprawić by kobieta była szczęśliwa?
Rozbawić, rozśmieszyć i poprawić humor może na przykład Bridget Jones ;)

Hmm życzeń 18, bo przecież tyle mam lat... Kobieta zawsze ma 18 lat zwłaszcza jak się urodzi w 18 dniu danego miesiąca ;)

10 komentarzy:

  1. 21 lat to maksimum :)
    Nie lubię pisać ludziom po tablicach, potem jest tak dużo tych wpisów... Chyba że miałoby to być coś ciekawszego, ale ja akurat nie umiem składać ładnych życzeń :P
    Życzę wszystkiego z listy wyżej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana moja! wszystkiego najlepszego więc! :)) spełnienia marzeń przede wszystkim no i zdrówka i cierpliwości i miłości i przyjaciół najlepszych i dostrzegania cudów codzienności :)) :** wiesz, że marzy mi się przeczytanie nowej Bridget?! także czekam na Twoje wrażenia :D

    PS. W marcu rodzą się najlepsze dzieci, wiem co mówię! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat niech żyje żyje nam :D Jeszcze raz jeszcze niech żyje nam! Niech żyyyjeeeeeeeee naaaaaaaaaaaaaammmmmmm :D
    Wszystkiego najlepszego Kochana :)
    Dużo weny twórczej, niesamowitych przygód, dużo uśmiechu i znalezienia tego właściwego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wybacz , że spóźnione :) Ja ci życzę księcia na biały koniu :) a schodzą na ziemie takiego faceta, który będzie kochał Cie na zabój i dbał o Ciebie jak należy o damę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też Ci tego życzę! Swoją drogą ujmująca lista życzeń ;-)
    Ps. Z tym 18-stym to tak poważnie? :D Sama jestem z 18-stego, tylko inny miesiąc. Hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia wszystkich marzeń :)
    Miałam dostać nową Bridget na moje urodziny, ale wydano ją dopiero tydzień później :/ Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej :/ Przegapiłam!!!!
    Ale z dużym poślizgiem przesyłam Ci serdeczne życzenia - niech ci sprzyja to wszystko o czym piszesz, bądź zdrowa, szczęśliwa, kochana, otoczona przyjaciółmi i spełniona wżyciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Ci się wszystko to spełni z nawiązką! :) I jeszcze więcej amantów życzę :P Tylko żeby wśród nich znalazł się ten jedyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak się urodzi w 23 dniu, to niby ma 23?! ;o
    Niech się spełnią te wszystkie życzenia, bo zasługujesz na to Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń