środa, 18 marca 2015

"Czasem trzeba po prostu dać czasowi trochę czasu." [Regina Brett]

18 marca 2015

Dziś mam urodziny.
Od poprzednich wiele się zmieniło. Rozpoczęłam kolejne studia, poznałam nowych ludzi w zamian za to, że parę innych odeszło. Nabyłam nowych doświadczeń, przeżyć.
Po prostu były chwile i dobre i złe jak to bywa w życiu.
Te urodziny spędziłam zupełnie inaczej niż zwykle.
Zamiast na wykłady poszłam do kina z moim adoratorem*.
*Słów o nim więcej w swoim czasie, ale nie ma co historia jest tak pokręcona, że warta poczekania by jej posłuchać ;) 
I jeszcze dziwniejsze jest to, że dziewczyny dały mi prezent...

Kompletny szok! Nie spodziewałam się. Szczególnie, że nic nie organizuję żadnej zabawy czy coś.
Czasem życie kompletnie zaskakuje.
Pogoda piękna czuć wiosnę i chce się żyć.
Także generalnie pozytywnie :)

Ps. ostatnio nie pisałam, bo uczelnia pochłania kompletnie, ale postaram się w szybkim czasie wszystko nadrobić choć za wiele się nie dzieje ;)


7 komentarzy:

  1. Dziewczyny muszą Cię bardzo lubić. Zakochałam się w tej bransoletce, a dodać muszę, że jak już w temacie snów u mnie jesteśmy to mi się dziś podobna śniła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie zgodzę się z Anelise. Lubią Cię bransoletką bardzo ładna :) i oczywiście spóźnione życzenia ode mnie: wszystko o czym marzysz by Ci się spełniło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka super!
    Spóźnione życzenia urodzinowe! :* Całuje mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat :) brak czasu rozumiem samej mi brakuję czasu
    Ale śliczny prezent :) miło jest być zaskoczonym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego!
    Fajnie że urodziny spędziłaś inaczej niż zawsze - tak powinno być. To wyjątkowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. No to spóźnionego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego! :)
    Niespodziewane prezenty sprawiają największą radość :)

    OdpowiedzUsuń