piątek, 29 stycznia 2016

Przeczytam 52 książki w roku 2015

Nawet nie wiem, dlaczego zrobiłam sobie przerwę od bloga.
Nic teoretycznie ważnego się nie wydarzyło, ale jakoś może straciłam wenę czy chęci.
Trzeba jednak się zebrać w sobie i wrócić do bloga.
Może na początek to powiem, że udało mi się zrealizować postanowienie jakie sobie postawiłam w roku 2015 :)
Podjęłam wyzwanie i się udało yeah!
O to lista książek z wyróżnieniem tych, które mi się spodobały: 

1) Jak w niebie Marc Levy
2) Jeszcze się spotkamy Marc Levy
3) Houston, mamy problem Katarzyna Grochola
4) Gwiazd naszych wina John Green POLECAM !!!
5) Love, Rosie ( Książka była wcześniej wydana pt.: Na końcu tęczy) Cecelia Ahern POLECAM !!!
6) Kiedy cię poznałam Cecelia Ahern
7) Zakochać się Cecelia Ahern
8) Pora na życie Cecelia Ahern
9) Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman
10) Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman
11) Ten jeden dzień Gayle Forman
12) Ten jeden rok Gayle Forman
13) Byłam tu Gayle Forman
14) Pamiętnik Nicholas Sparks
15) Jesienna miłość Nicholas Sparks
16) I wciąż ją kocham Nicholas Sparks
17) Bezpieczna przystań Nicholas Sparks
18) Najdłuższa podróż Nicholas Sparks
19) Ofiara losu Camilla Lackberg *
20) Niemiecki bękart Camilla Lackberg
21) Syrenka Camilla Lackberg
22) Latarnik Camilla Lackberg
23) Fabrykantka aniołków Camilla Lackberg
24) Pogromca lwów Camilla Lackberg
25) Zamieć śnieżna i woń migdałów Camilla Lackberg **
26) Co nas nie zabije David Lagercrantz
27) Colin Firth Zostać królem Sandro Monetti
28) Nie mów nic, kocham cię Mhairi McFarlane
29) Uwaga! To może być miłość Mhairi McFarlane
30) Ten jedyny Emily Giffin
31) Trafiony zatopiony Melissa Hill
32) Prezent od Tiffany'ego Melissa Hill
33) Jeszcze jeden dzień Fabio Volo
34) Opowieść miłosna Erich Segal
35) Opowieść Olivera Erich Segal
36) Miłość bez scenariusza Tina Reber
37) Próba uczuć Tina Reber
38) Zaplątani Emma Chase
39) Zakręceni Emma Chase
40) Zniewoleni Emma Chase
41) Moi rodzice Marta Kaczyńska
42) Złączeni Carol Cassella
43) Biorę sobie ciebie Eliza Kennedy
44) Alibi na szczęście Anna Ficner-Ogonowska
45) Krok do szczęścia Anna Ficner-Ogonowska
46) Zgoda na szczęście Anna Ficner-Ogonowska
47) Szczęście w cichą noc Anna Ficner-Ogonowska
48) Bądź damą, myśl jak facet Steve Harvey
49) Dziewczyny z Nowego Jorku Gemma Burgers
50) Grey E L James
51) Miłość bez końca Scott Spencer
52) Cudowne tu i teraz Tim Tharp

* Camilla Lackberg napisała serię kryminalną, pozycja którą przeczytałam jest 4 częścią serii wcześniejsze tytuły przeczytałam w zeszłym roku, a tytuły wcześniejszych części to:
1 Księżniczka z lodu
2. Kaznodzieja
3. Kamieniarz

** ta książka nie należy do serii, ale jest powiązana z bohaterami 

6 komentarzy:

  1. Mi zabrakło trzech książek do tych 52. Może w tym roku mi się uda chociaż przy obecnej pracy czasu na czytanie mam mniej. Lackberg uwielbiam - przeczytałam wszystkie części. Love Rosie mam i czeka na przeczytanie. Tak samo "Co nas nie zabije"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. :)
    Ja się nawet na takie wyzwania nie porywam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwała Panu, że istniejąc czytający ludzie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No cześć :D
    Widzę, że jak spodoba Ci się książka to czytasz inne pozycje tego samego autora - mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak masz czas, przeczytaj \Rycerzy Nocy\ - świetna seria! Co się z Tobą dzieje lalka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Portal lubimy czytać mówi, że przeczytałam 35 książek, ale ja lubię powtarzać, że liczy się jakość, a nie ilość.

    OdpowiedzUsuń