wtorek, 29 maja 2012

do nauki droga panno!

Im coraz bliżej końca semestru tym bardziej mi się nie chce ot taka dziwna zależność ;P
Niby już nie wiele zostało, ale właśnie leniwiec dopadł ech i nawet nie pomaga wpadające do indeksu bdb ;P
Nowy czerwony lakier do paznokci kupiony w ramach nagrody i przyjemności i teraz pora do nauki zwłaszcza ze inne przyjemności imprezowe w planach i to już w weekend w ramach dnia dziecka :D ;P
Skoro dwa dni przed zaliczeniem byłam na imprezie i wpadło bdb do indeksu to widać trzeba zachować bilans równowagowy między nauka a zabawą ;P
Ech dobra trzeba się skupić na nauce, bo wakacje tuż tuż no i to Euro a z koleżanką chcemy bardzo aktywnie kibicować naszej reprezentacji :D ;P
Do nauki, do nauki! ;P

38 komentarzy:

  1. No to ucz się pilnie, zaraz będzie koniec :)
    A bilans bardzo ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo i to mnie pociesza teraz jedynie czekam na wyniki i wakacje ;P

      Usuń
  2. Kurcze - na mnie to hasło ostatnio w ogóle nie działa. Za niecały tydzień mam potężny egzamin, do tego zaliczenie seminarium w postaci napisanego wstępu, którego nawet nie ruszyłam. A ja nie robię totalnie nic:| Przez tą całą sytuację nie jestem się w stanie skupic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj wiem lekko nie masz z tesciowa ale dasz rade wlasnie jak poszlo?

      Usuń
  3. Posyłam kopniaka, żeby się udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie nie lubie przemocy ale w tej postaci w tej wyjatkowej sytuacji przyjelam ja chetnie ;P

      Usuń
  4. Ojjj leń i mi się włącza. Nie dokończyłam swojej pracy mgr i chcę się bronić we wrześniu, to tylko skłoniło mnie by pojechać do promotora o podpis bym mogła się bronić w późniejszym terminie:)
    Dłużej będę miała zniżkę studencką, a tak to przy obronie zabierają legitymacje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam jak na licencjacie sie bronilam to nie dalam legitki jak wszyscy na roku nagle zgubili i znowu powtorze ten numer pewnie ;P

      Usuń
    2. O proszę :)) Nie słyszałam o takim numerze, u nas wszyscy oddawali jak jeden mąż :)

      Usuń
    3. a u mnie normlanie legalnie jak fikcyjne zgubienie legitki to druki dostalismy i tylko wymyslic powod zagubienia czy cos takiego ;P choc jakis plus ten uczleni ;P

      Usuń
  5. Po prostu trzeba się trochę odstresować, inaczej człowiek dostanie szajby żyjąc samymi książkami. Tak zresztą żyć się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo dokladnie a stres przechodzi i lepiej sie uczyc po detoksykacji ;P

      Usuń
  6. każdemu jakoś tak bardziej nie chce się gdy chociażby pogoda robi się taka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no teraz jak juz czlowiek coraz bardziej wolniejszy to co nie fajan jest na zlosc ;P

      Usuń
    2. ale ostatni to tak w kratkę :P

      Usuń
    3. noo choc ciut zimno jak na czerwiec ;P

      Usuń
  7. Ale wiesz co to zawsze tak jest na koniec drugiego półrocza, nikomu się już nie chce a tu trzeba się najwięcej uczyć.
    o tak Euro, euro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety takie wypalnienie na koniec ale da sie

      Usuń
  8. Motywujmy się wzajemnie, bo mi też by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam na odwrót - im bliżej końca, tym bardziej mi się chcę. To dopiero dziwna zależność:) Przez całe półrocze nie robiłam nic, a teraz jakaś ochota przyszła.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to nawet lepiej masz ze Ci sie pod koniec chce sie uczyc ;)

      Usuń
  10. czasami tak jest, więc trzeba powalczyć z leniem :P
    Ja siedze nad tą pracą licecjacką chce do końca czerwca skończyć mimo że bronie sie we wrześni, ale też mam lenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie im szybciej napiszesz tym wiecej spokoju bedziesz miala i nacieszyc sie namiastka wakacji ;)

      Usuń
    2. Nie dokońca bo szukam korepetycji i coś cięzko mi idzię :/

      Usuń
  11. Czerwiec przynosi wielu młodym ludziom naukę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale lepiej sie uczyc w czerwcu niz we wrzesniu ;)

      Usuń
    2. No dokładnie. Dlatego teraz biorę się ostro do roboty.

      Usuń
  12. Lepiej się trochę pouczyć, bo..po nauce zawsze przychodzi zabawa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokladnie ;D na zabawe zawsze znajdzie sie czas ;D

      Usuń
  13. Ja chce wakacje.

    OdpowiedzUsuń