środa, 20 czerwca 2012

hiszpański raj z chorwackimi akcentami ;D

Niestety jak bańka mydlana pęka tak skończył się nasz piękny sen wyjścia polskiej reprezentacji z grupy A. Będąc w przepełnionej po brzegi biało-czerwonej strefie kibica pełnej wiary radości i nadziei opuszczałam ją w deszczu i w smutku, gdyż smak przegranej zawsze tak źle smakuje.
Jednak mimo, że Euro dla naszej drużyny się skończyło ono nadal trwa i korzystając z tego wybrałyśmy się z koleżanką na miasto na imprezę i to tak w niedzielę ;P
Żałowałyśmy, że nie miałyśmy na poprzedniej imprezie aparatu by porobić sobie fotki z tymi wszystkimi ciachami, że tym razem postanowiłyśmy się zrehabilitować ;D
Wpadłyśmy do naszego klubu i tak ludzi zbytnio nie było to co zabrałyśmy aparacik i ruszyłyśmy na starówkę... i uwierzcie nikogo nie trzeba było prosić o zdjęcie sami chętni byli ;D
Hiszpanie, Chorwaci nawet jeszcze Irlandczycy się trafiali każdy chciał mieć zdjęcie z Polish girls ;D Jedni chcieli iść z nami na imprezę, inni znowu nie chcieli, żebyśmy odchodziły tylko z nimi się bawiły, ale my dalej szłyśmy, obeszłyśmy całą starówkę w szpileczkach poszukując ciach do zdjęć ;P
Porobiłyśmy zdjęcia na starówce i ruszyłyśmy do klubu i tam robiłyśmy furorę, bo już byli kolejni chętni do zdjęć i też sami nam robili fotki swoimi wypasionymi telefonami fiu fiu i to jakimi ;P
Zaczęłam na imprezie bawić się z Hiszpanami potem z Chorwatami a na końcu się okazało, że Polak mi się trafił, który w Anglii mieszka ;P Jak zawsze faceci z importu ;P
I byłyśmy na tej imprezie póki ochrona już nie wyganiała do domu ;P Tak o 5.30 byłam już w swoim łóżeczku, bo kolejnej udanej imprezie ;D
Świetny początek wakacji ;D
I mam pamiątkę po tych ciachach w postaci zdjęć coś idealnego na jesienną depresję, bo wystarczy na nich popatrzeć i już uśmiech będzie na twarzy i takie ciepełko w serduszku ;D
Odpadła Polska, Ukraina, Irlandia i Chorwacja, więc komu kibicować no oczywiście Hiszpanii ;D
Viva Espania !

14 komentarzy:

  1. Zapalony kibic z ciebie :D A mnie tam jakos by nie krecily zdjecia tych wszystkich facetow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kibic nie wiem ale jakos lubie ogladac zwlaszcza jak ciekawy jest mecz choc bardziej wole siatkowke jest bardziej dynamiczna no i lekkoatletyka a ze w sierpniu olimpiada to bede miala co ogladac ;D
      nie krecily matko Ty nawet nie wiesz co tracisz choc zdjecia to nie wszystko te wspomnienia swietne ;D

      Usuń
  2. I jeszcze Portugalii trzeba kibicować, bo to moja drużyna od dziecka, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bleee nie bede Portugalii kibicowac bo tam jest Ronaldo a jak nie lubie go kto to wpidzial zeby co 45 minut zmieniac fryzure ;P
      Tylko Hiszpania ;D

      Usuń
    2. Ja tam nie kibicuję ze względu na niego, bo kiedy pokochałam Portugalię to on jeszcze nie grał :P
      zresztą ja tam nie wiem, ale mi się żaden piłkarz nie podoba, wszyscy tacy brzydcy i upoceni :D:D

      Usuń
  3. no to sie teraz na twarzbuku pochwalisz swoimi zdobyczami ?:D :D czy zachowasz dla siebie do jesiennego albumu z euro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe :) Ja w wygraną Polski za bardzo nie wierzyłam. Hiszpania ma duże szanse także dobrych faworytów wybrałaś:)
    Ja się nawet wciągnęłam w oglądanie meczy przez Artura. Już wiem co to spalony, dlaczego jest karny itd:) I moim ulubieńcem jest Steven z Anglii :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja będę kibicować Niemcom , a co:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kibicuje Niemcom, fotki tez pozostały i miłe wspomnienia z meczy na poznańskim stadionie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, szkoda Polaków. W końcu to nie drugi lecz trzeci mecz był tym o honor, to pewien mały sukces, no i po raz pierwszy od ponad 30 lat to nasza reprezentacja strzeliła pierwszego gola na takim turnieju a nie inna drużyna - Lewandowski może być dumny. Obecnie jestem za Portugalią lub Niemcami;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nam ich tutaj nie pokaresz :P jak mówisz, że dobre na depresje :P...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam kibicować Włochom, ale w sumie teraz nie wiem... :P
    A że my nie wyszliśmy z grupy mnie aż tak nie martwi, byłoby fajnie, ale i tak poszło lepiej, niż się spodziewałam. :)
    Zazwyczaj większość takich ciach na zdjęciach do mnie nie przemawia, ale kto wie... ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwaliłabyś się tymi fotami, a nie tylko opowiadasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie pochwaliłabyś się fotkami :))
    Wzbudzałyście zainteresowanie widzę hehe:D
    Szalejcie póki jest okazja i Euro jeszcze trwa:)

    OdpowiedzUsuń