czwartek, 5 lipca 2012

Viva Espania!

Euro, Euro i po Euro niestety. Tyle przygotowań i starań a to tak szybko minęło.
Dobrze wytypowałam i wygrała Hiszpania i w sumie słusznie, bo w finale świetnie grała choć powiem, że żal mi było Włochów, bo jednak tak świetnie pokonali Niemców, że za to mają u mnie wielki szacunek. ;)
I Portugalii też mi żal, bo tez bardzo dobrze grała, ale cóż Hiszpania miała więcej szczęścia w karnych zresztą jak jak nie tylko w sporcie tak i w życiu wszystko zależy od szczęścia a ono jest zmienne.
I tak coś smutno bez tego Euro, ale już nie długo Igrzyska Olimpijskie i to co tygryski lubią najbardziej:  lekkoatletyka w każdej postaci i siatkówka i wiele innych ;D
A do tego czasu po tej dużej dawce adrenaliny i hiszpańskiego testosteronu z lekką domieszką chorwackiego i irlandzkiego pora na bardziej kobiece przyjemności sprzątanie, pasowanie ... i nadrabianie zaległości w książkach typowo kobiecych ;)
A jako, że mimo awarii dwóch komputerów korzystam z juz naprawionego jednego i mogę kontynuować blogowanie ;P
Aaa widziałam prośby o zdjęcia Hiszpanów (oczywiście się nie dziwię;P ) no i może coś wymyślę i dam Wam nacieszyć oko tymi ciasteczkami ;P Hmmm ^^

27 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że Hiszpania zwyciężyła. Byłam też wdzięczna Włochom za odesłanie Niemców do domu - inaczej mielibyśmy, po prostu, z 2008 roku, nic więcej.
    A oglądałaś, może ceremonię końcową? ;)
    Osobiście i Włosi, i Hiszpanie byli moimi faworytami od początku (w ogóle to była moja ulubiona grupa ;)).
    W ogóle to ciesze się, że w końcu trafiłam na bloga osoby, która żywi choć trochę pozytywnych uczuć do tej imprezy (która się skończyła i znów obcokrajowcy zapomną, że istnieje taki kraj jak Polska ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Hiszpanie w miescie w ktorym studiuje grali wiec pełno nich chodzilo po miescie i sa tacy fajni ze nie mozna bylo nie kibicowac Hiszpanii ;D

      Usuń
  2. szybko to Euro minelo, dobrze ze Liga Światowa sie zaczela. nasi skopali tylek Brazylii :D myslalam ze snie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiscie wole bardziej siatkowke wyzsi faceci i przede wszystkim bardziej dynamiczna gra ale coz eEuro bylo fajne siatkarze tz sa fajni a olimpiada mam nadzieje ze tez bedzie fajna i pelna medali dla naszych ;D

      Usuń
  3. Trochę mi żal Włochów, ale i tak myślę, że się Hiszpanom należało, i w ogóle drużyny w finale mi odpowiadały. Nawet obejrzałam kawałek tego meczu :)
    Ale jakoś sportu nie lubię oglądać... A już w przyszłym tygodniu mamy Tour de Pologne i... dokładnie w przyszły piątek zablokowane całe Katowice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo Wlochow zal ale i tak 2 miejsce to swietny sukces zwlaszcza ze nikt na nich nie liczyl... ;)
      Tour de Pologne wyjatkowo nie lubie i nie bede ogladac ani sie interesowac i uff nie bedzie u mnie ;P

      Usuń
    2. Ja tam akurat niczego ze sportów nie oglądam, chyba że mnie akurat wyjątkowo najdzie ochota :P Ale podobno kolarze w peletonie ciekawie wyglądają z bliska. W tym wyścigu zdaje się wolą mieć jakieś góry, dlatego to tak na południu... Problem tylko w tym, że trzeba ulice zamknąć. Ale Euro chyba też spowodowało jakieś utrudnienia?

      Usuń
  4. szkoda mi ze nie ma juz meczy ale przynajmniej mam czas wieczorami by co nie co poczytac, ja niestety nie stawialam na Hiszpanow chyba bardziej bym sie cieszyla z wygranej Wlochów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz Hiszpanie sa super i dobrze graja choc kazdy moze miec swoje zdanie...

      Usuń
  5. chyba nikt się nie spodziewał, ze tak zakonczy się to Euro ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bardzo cieszę, że Hiszpania wygrała. Od czterech lat im kibicuję :) Miałam nadzieję, że Polska będzie trochę dłużej, no ale niestety. Euro rzeczywiście szybko minęło. Teraz nie ma co robic wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda ze to tak szybko minelo ale spokojnie juz niedlugo Olimpiada ;P

      Usuń
  7. Ja jestem z tych, którzy się Euro nie interesowali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. haha no tak najwazniejsze ;P
      bediesz musial troche poczekac juz wybralam zdjecia odpowiednie prezentujace mnie w jako takim w miare dobrym stanie ciacha tez sa tylko musze pomyslec gdzie wrzucic fotki ale chyba na chomika ale to dopiero jakbym byla na stancji bo w domu mam za wolny net do takiego przedsiewziecia ale jak bedzie to dam znac ;D

      Usuń
  9. jakos szczegolnie to euro na mnie wrazenia nie zrobilo bylo i juz dobrze ze juz po ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A powiem Ci, że ja też się wciągnęłam w te mecze! Koleżanka - zagorzała fanka Hiszpanii, trochę mnie tym zaraziła i kilka meczy się obejrzało. Ale i tak Ty miałaś lepiej! Czekamy na zdjęcia :)

    A ja jestem teraz tu: http://gielda-wspomnien.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo szkoda ze ze mna nie bylas ach cale miasto pelne Hiszpanow, Irlandczykow i Chorwatow miauu ;D
      na zdjecia trzeba bedzie poczekac az bede miala dostep do szybszego netu ale beda ;D
      noo i sie ciesze ze wracaz do blogowego swiata ;D

      Usuń
    2. ;// To mogło być dla mnie niebezpieczne! Nie widziałam chyba aż tak wielu ciach w jednym miejscu w jednym czasie! Kurde, może to nawet dobrze, że mnie nie było, bo potem jakbym musiała wracać do tej szarej rzeczywistości...

      Usuń
  11. Ja nawet jakoś za bardzo nie odczułam Euro w Warszawie - czas sesji więc nigdzie nie wychodziłam. Ale ludzie narzekali na korki więc może to i lepiej że już koniec:) Dla mojego męża też lepiej bo nawet nie mamy teraz telewizora podłączonego w mieszkaniu a on bez meczu by nie przeżył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo kto to wymyslil zeby w czasie euro miec sesje ;P

      Usuń
  12. Chyba nikogo to nie dziwi :p

    OdpowiedzUsuń