sobota, 20 października 2012

jesienne liście

Z problemami jest tak, że uniknąć ich się nie da... A jak się pojawią to trzeba jakieś decyzje podjąć, bo zamiatanie ich pod dywan nic nie da, gdyż można najzwyczajniej w życiu się potknąć o nie... I mimo, że łatwo czasami nie jest jakoś udaje mi się to wszystko w miarę ogarniać... Hmm,a czasami tak mam, że jak jadę do domu to czuję się, że uciekam od tych wszystkich problemów choć na jakiś czas, że mogę na nie popatrzeć z perspektywy i wyszukać sposób na ich rozwiązanie... Jedynie sprawy sercowe zostawiam do rozwiązania losowi, bo na sprawy sercowe nigdy nie ma dobrego wyjścia, a czasami to co się wydaje końcem wcale nim nie musi być... Nie raz się przekonałam, że jak kończyła się dana znajomość to miałam wiele ciekawych przygód, więc jak to się mówi nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)
Zresztą bycie z kimś nie sprawi, że nie będzie już zmartwień czy kłopotów one nadal będą, ale będzie można je łatwiej znosić no chyba, że trafi się ktoś kto będzie je przysparzał to będą dodatkowe ;)
A tak swoją drogą, gdyby nie piękne kolory liści na drzewach i wyścielone żółtymi liśćmi chodniki pomyślałabym, że mamy wiosnę, a nie jesień ;) Tak ciepło jest i słonecznie tak miło ;) Ajj randki w parku jesienią są strasznie romantyczne ;)

79 komentarzy:

  1. stalo sie cos ze masz te problemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas ta pogoda taka w kratkę ale znajoma która pojechała teraz nad morze codziennie dzwoni i zachwala jak jest u was pięknie:) Dziś wysłala zdjęcie siebie w krótkim rękawie:) Aż pozazdrościłam. U nas aż tak ciepło nie ma ale fakt, że pogoda ładna i słoneczna:) Widoki liścki też cudne, szczególnie jak się u nas jedzie przez Wisłę:)
    A co do problemów to niestety nigdy nas nie opuszczają, są i zawsze będą. Trzeba jakoś sobie znimi radzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo piekna pogoda juz sie powoli koncy choc jak dla mnie nadaljest pieknie jadac do domu patrzac na ten zloty las ach pieknie ;)
      a no z problemami trudnosciami trzeba sobie jakosc radzic lepiej lub gorzej ale radzic trzeba

      Usuń
    2. No ale widoki zaraz nam się skończą. U mnie w parku drzewa już łysieją. Zaraz nastanie brzydka zima, będzie łyso i bez śniegu. Choć podobno na Pomorzu już grad padał a u nas na jutro śnieg nadają:)
      Z problemami sobie poradzimy - przecież zawsze sobie radzimy jakoś. Jak to mówią - co nas nie zabije to nas wzmocni:)

      Usuń
    3. noo juz w kraju padal snieg ale na szzescie u mnie jeszcze nie ;p
      noo fakt co nie zabije to wzmocni

      Usuń
    4. A żeby zabić to już naprawdę musiałoby być coś "ekstra" więc nie ma co się przejmować - ze wszystkim damy rade:)

      Usuń
    5. Nie ma, nie ma - mówi Ci to ta schorowana, która tak się wczoraj spiła z równie schorowanym towarzystwem, że dziś przez cały dzień ma kaca i jakoś żyje :)
      A tak serio to dawno tyle nie wypiłam i musze przyznać ze mądre to nie było bo potem zaczęłam się trochę już obawiać czy czasem nie za bardzo sobie krew rozrzedziliśmy;)

      Usuń
  3. Trzeba się cieszyć ostatnimi takimi słonecznymi dniami, bo niebawem ma być coraz chłodniej. Ja już sama wyjęłam wszystkie ciepłe ciuchy i pochowałam te wiosenno-letnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no cieple sweterki juz czekaja na mnie bo zmarzlak jestem i sie cieplutno musze ubierac ;)

      Usuń
    2. No to już trzeba zacząć, ja dzisiaj przyodziałam zimowe buty i kożuszek, inaczej nie dało się wyjść na dwór :)

      Usuń
    3. no u mnie na szczescie sniegu nie ma wiec jeszcze tak drastycznie nie musze sie ubierac;p

      Usuń
  4. chciałabym, żeby taka jesień trwała wiecznie, ale podobno już w środę ma być załamanie pogodowe. także korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no juz fajna pogoda sie konczy coraz zimniej i ciemniej jest wiec byle do wiosny ;p

      Usuń
    2. a teraz śnieg :) przyjdzie szybciej niż myślisz (wiosna)

      Usuń
  5. Zawsze lubiłam jesień. Ale w tym roku, w ciągu ostatnich dni to już się całkowicie w niej zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy siak u mnie dzisiaj już jest całkowicie biało ;D

      Usuń
    2. jak pada snieg za oknem a ja jestem pod ciepla kolderka i kocykiem to tak ale nie w innej opcji;p

      Usuń
    3. Mnie chód jakoś specjalnie nie przeszkadza... Wolę -20 niż +40 ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam taką słoneczną i złocistą jesień :) Aż chce się spacerować bez końca :)
    Mój chłopak pomaga rozwiązywać problemy, ale jednocześnie przysparza nowych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak pisalam partner nie powoduje ze problemy znikaja one nadal beda ale zawsze bedzie latwiej jak sie ba kogos blisko;)

      Usuń
    2. O tak, teraz właśnie tego doświadczam. Nie wiem jak poradziłabym sobie sama. Zresztą faceci są idealni jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów :)

      Usuń
  7. Problemy trzeba rozwiązać, nie przeskakiwać, zapominać o nich - pamiętaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta one sa jak zadanie z matematyki trzeba je rozwiazac to oczywiste;p

      Usuń
  8. Spodobało mi się to co napisałaś, że bycie z kimś nie sprawi, że nagle wszystkie problemy znikną. Będzie nam łatwiej, ale nie znikną:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie to kluczowe problemy zawsze beda a facet jako ze czasem jest wyrosnietym dzieckiem sam sparza problemy;p

      Usuń
    2. Dobrze rzeczesz, facet stwarza najwięcej problemów :P

      Usuń
  9. no od problemów nigdy się nie ucieknie, ale dobrze mieć czas na przemyślenie jak się z nimi uporać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokladnie bo czasem jest tak ze trzeba przemyslec jak je rozwiazac ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. no powinnas wiedziec ze jakbym byla na randce to bylby raport specjlany z niej ;p a skoro nie ma to znaczy ze nie ma randki zadnej nawet w planach buu ;( no dobra z kol eznaka bedzie bo chce mi pokazac miejsce fajne zeby isc na randke z facetem ale coz wychodzi na to ze randka z facetem bedzie za miliard lat ech...

      Usuń
    2. no ja myślałam, że może jednak, tylko tak metaforycznie napisałaś... ;/ za miliard lat? to ja się chyba nie doczekam...

      Usuń
    3. chcialabym ale niestety tej jesieni nie zapowiada sie zadna randka w ogole nic sie nie zapowiada ech ;/

      Usuń
    4. wiesz? to może nawet dobrze, bo już zimę mamy :D także... przed Tobą nowe możliwości :)

      Usuń
  11. bo problemy trzeba rozwiązywać, żeby się nie powiększały ... a one mają do tego skłonność jeśli je odrzucamy od siebie. im bardziej uciekamy, tym one bardziej nas gonią, a potem przygniatają swoim ciężarem ...

    uwielbiam złotą jesień, ale ostatnie dni u mnie już są raczej zimne i brzydkie - szare, mgliste, a na dniach mają być dodatkowo śnieżne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wlasnie problemy jak zalegosci jak sie je odklada to sa coraz wieksze i jest ich zbyt duzo...

      Usuń
    2. aleeee, my sobie zawsze poradzimy, prawda? :) :*

      Usuń
    3. no ba nie ma innej opcji ;D

      Usuń
  12. Jesień potrafi być piękna :) dużo randek życzę w takiej pięknej scenerii. Ale oczywiście z tym jedynym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo jesien fakt bardzo piekna jest ;)
      taaa poki co to nie ma z kim isc na randke wiec zapelniam czas nauka powiedzmy;p

      Usuń
    2. Nauką? O fuj ;p ale chyba też będę musiała się wziąć za siebie i zacząć pisać magisterkę :( na razie oglądam seriale ^^

      Usuń
    3. haha tez powinnam zaczac zajac sie magisterka ale poki co moj temat ciagle ewoluje ;p
      no niestety trzeba zajac sie nauka by nie myslec o glupotach typu ze jest coraz zimniej i fajnie byloby sie do kogos fajnego przytulic;p

      Usuń
    4. Zgadzam się w 100%! Ja w ogóle chce zmienić temat a nie mam pomysłu o czym chce napisać ;/ I zawsze będzie na nas czekał ciepły kaloryfer :P

      Usuń
    5. noo te prace magisterskie to wielkie zamieszane jak zwykle ;p
      ejj kaloryfer jest taki twardy a jabym wola cos bardziej miekkiego ;p

      Usuń
    6. że niby męska klata? Uważaj na to. Niektórzy się chwalą, że mają kaloryfer a potem się okazuje, że to tylko bojler :)

      Usuń
  13. buuu ;( no ale masz jakby nie bylo z kima ja szukam chetnego ale widac cos nieudolnie;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde, jakoś mnie zaskoczyło to pierwsze zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to teraz masz zimę i już randki w parku nie są takie romantyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ma jeszcze sniegu wiec randka w parku nie wychodzi z planow ;p ale jako ze dosc zimno jest wiec juz tak checi sie nie ma isc;p

      Usuń
    2. Wiosna, lato, jesień, zima
      każda pora roku idealna na randki !
      =)

      Usuń
    3. więc opcją jest potrzebny ktoś do ogrzania :D

      Usuń
    4. taaa zdecydowanie ktos do ogrzania by sie przydal;p

      Usuń
    5. sama wiesz ze to takie proste nie jest..

      Usuń
    6. wiem, wiem :)
      a mnie po kościele odwozi taki jeden facet i ma ciepło w samochodzie :D

      Usuń
    7. oo jak dobrze masz ;D no ja sie musze sama wozic jak zwykle samodzielna musza byc;p

      Usuń
    8. haha wolałabym sama, ale mam za blisko żeby wozić tyłek, a że on zaoferował się.. to nie wypadało odmówić :D

      Usuń
    9. Wybacz Diablich, że wtrącam się w rozmowę, ale RED LIPS - nie mogę dodać u Ciebie komentarzy - zmień w ustawieniach;/

      Usuń
  16. Zaledwie 9 dni później - i nikt nie ośmieli się porównać obecnej aury do wiosennej.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie pogoda zmienna. było pięknie, jest brzydko.
    a problemy ma każdy i zawsze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To, co jesteś z kimś, czy nie, nie wpływa w żadnym stopniu na ilość ciekawych przeżyć. Wystarczy dobierać odpowiednich ludzi do towarzystwa, a bez faceta można się dobrze bawić. Wystarczy dobrać odpowiedniego faceta, a nikogo więcej do szczęścia nie będzie potrzeba... ;)

    Jesienne randki... brrrr... zima!
    A ja chcę już wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  19. I po kilku dniach przyszła zima, haha :D
    A ja jak przyjeżdżam do domu, to właśnie wszystkie problemy spadają mi prosto na głowę. Nie wiem, dlaczego właśnie tak się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne liście przykrył śnieg choć powoli już topnieje hehe;D
    Problemów jest mnóstwo , z samą szkołą wiąże się ich pełno, ale tego się nie przeskoczy, problemy zaostrzają nasz charakter i nas hartują, życzę powodzenia!
    Z tej strony Flight z www.parostatkiem-w-piekny-rejs.blog.onet.pl
    nastąpiła zmiana teraz jestem Bronx z www.ju-es-ej.blog.onet.pl
    Proszę o zmianę w linkach!

    OdpowiedzUsuń