piątek, 26 kwietnia 2013

"Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew - Wszystko to w letnie dni przypomina Ciebie mi."*

Wiosna już w pełnej odsłonie nas cieszy i trzeba z niej w pełni korzystać i dlatego pewnego dnia wybrałam się z koleżanką na plażę na pogaduchy ;) Oczywiście wyjątkowo tego dnia pogoda musiała się troszkę popsuć i kropił deszcz, ale tak słabo i delikatnie, że aż powietrze nabrało przyjemniejszego lekkiego ciężaru ;)
Też miałyśmy przygody jak to my i stwierdziłyśmy, że trzeba tak częściej się wybierać nad morze zwłaszcza, że tak blisko mamy ;)
A tu na osłodę, że nie było mnie znowu dłuższy czas zdjęcia z wyprawy ;)


 Tu zdjęcie tęczy jak się ktoś dobrze skupi ;)


 
A to zdjęcie na Molo ;)

Zdjęcia są autorstwem mojej koleżanki i kopiowanie jest zabronione !
 
* Czerwone Gitary Historia jednej znajomości

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ojj tam ojj tam zeby byl tez czas jezdzic na plaze i no przede wszystkim pogoda ;)

      Usuń
    2. Z pogodą to jest bardzo krucho... ;/

      Usuń
  2. Normalnie ja też zazdroszczę^^ :)
    Na Molo nigdy nie byłam! :( Co to za przygody?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie bylas na Molo o nie musisz to koniecznie nadrobic najlepiej wsiadajac do pociagu i ladnie jadac do mnie ;P haha i wtedy poznasz smak przygod z diablichem ;p

      Usuń
    2. z Diablichem, ale faaaajnie zabrzmiało :DDD kusisz kochana :P

      Usuń
  3. Jak ja bym chciała mieszkać nad morzem...

    http://bozepomozmiiprowadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mieszkam a w sumie malo keidy jestem na palzy choc czasem widac uda sie w koncu wybrac ;)

      Usuń
  4. Faktycznie tęczą :D super zdjęcia... i w ogóle fajnie, że wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę mieszkania blisko plaży :) http://cztertaporaroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az tak blisko nie mieszkam musze troszke pojechac tranwajem ale i tak jest fajnie ;D

      Usuń
    2. Błagam nie dobijaj :P

      Usuń
  6. świetne zdjęcia tylko szkoda, że takie chmury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj no bo zachod slonca sie zblizal ;)

      Usuń
    2. :) rozumiem
      I to aż grzech nie korzystać z morza jak ma się go tak blisko :P

      Usuń
  7. Jak ja Ci zazdroszczę tej bliskości morza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam ojj tam nie zawsze jst pogoda by z niej korzystac niestety ale jak jest to fakt fajnie korzystac ;)

      Usuń
    2. My mamy plaże nad Wisłą ale jechać tam jakoś nigdy mi się nie chce. Wolałabym morze:)

      Usuń
  8. To jest poważny plus mieszkania nad morzem, zawsze można się wybrać na spacer po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkasz nad morzem? Mogłaś się nie przyznawać, masz teraz przekichane, zwalam Ci się na głowę na całe wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhaha to jeszcze zamow super pogode i moze byc ;p

      Usuń
  10. Fajnie chyba mieszkać blisko morza:) Ja bym chyba często korzystała z możliwości spacerowania po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam ojj tam wiesz jak to jest czasem jest tyle spraw na glowie a tez pogoda nie jest fajna wiec nie zawsze sie korzysta...

      Usuń
  11. Wiosenne spacery po plaży muszą być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam spacery sa tez inne przyjemnosci z plazy na pzyklad picie ... coli ;p

      Usuń
  12. Mieszkasz blisko morza? Ojaaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo mieszkam mieszkam ;p

      Usuń
    2. A ja w drugą stronę :) Godzinka i jestem w górach ;)

      Usuń
  13. Narobiłaś mi ochoty wiesz co :P
    ps. wyslalam zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie szaro i buro brrrr.
    Do morza dalej mi niż do mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja uwielbiam burzę! i powietrze po niej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie. :)
    zawsze marzyłam, zeby mieszkać nad morzem. ale pewnie Tobie się już znudziło, jeśli masz je prawie na co dzień?

    OdpowiedzUsuń