czwartek, 1 sierpnia 2013

Kraków wita :)

 Tydzień po obronie wybrałam się z koleżanką na 3 dni do Krakowa. Taki spontaniczny wyjazd, gdyż miała z kimś innym jechać, a coś tam się pozmieniało tak więc spakowałam parę ciuchów i ruszyłam polskimi kolejami na drugi koniec kraju... :)
Byłam już kiedyś w Krakowie i jakoś nigdy nie rozumiałam, dlaczego tak wszyscy się zachwycają tym miastem... Wiadomo do pewnych rzeczy należy dojrzeć i teraz po paru latach jak ponownie zawitałam w dawnej stolicy Polski zrozumiałam ten powszechny zachwyt...
Po prostu w Krakowie jest pięknie :)
Rynek, Sukiennice, Wawel, kościoły, kamienice i parki po prostu świetnie zadbane miasto dla wielu zwiedzających ich turystów...
Widok z wieży widokowej dzwonu Zygmunta to potwierdza i jak kiedyś dotknęłam jego serca z raczej sceptyczną wiarą, że kiedyś tu wrócę tak teraz wiem chciałabym ponownie zawitać do tego miasta zwanego Krakowem ;)
Tak swoją drogą, ile tam miejsc na romantyczną randkę ;P

 Widok na Wisłę z Wawelu ;)

 Smok Wawelski

 Park w pobliżu Wawelu :)

 Panorama Krakowa z wieży na Wawelu przy Dzwonie Zygmunta :)

Nie kopiować zdjęć !

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. alez czego pobyt byl tak krociotki ze az nie zdazylam sie Krakowem nacieszyc i znowu znowu wyladowalam w domu ;)

      Usuń
  2. Kraków to ładne miasto, ale chyba Gdańsk mi się bardziej podobał, no i Kraków jest strasznie rozreklamowany (choć nie powiem, że niesłusznie) :)
    Już dawno ani w jednym, ani w drugim nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo a ja w Gdansku soie pomieszuje ladny choc tylko w centrum ale podoba mi sie bo blisko do plazy jest ;p

      Usuń
    2. To właśnie centrum widziałam i zapamiętałam pozytywnie :D
      A tak to każde miasto ma brzydsze rejony...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja a gdzie tam to tylko tak raz wyjatkowo bo tak to siedze w domu ladnie tylko czaami szwedam sie po miescie ;p

      Usuń
    2. Ale często pojawiają się u Ciebie takie piękne zdjęcia :)

      Usuń
    3. ojj tam piekne zdjecia takie powiedzmy ladne cos dla odmianyy zeby nie bylo ze ciagle tekst i tekst ;)

      Usuń
    4. No piękne, piękne :)

      Usuń
  4. Ja planuję wyjazd do Krakowa :D ale jeszcze nikt nie wie kiedy to będzie :D ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem moj wyjazd to bylo troche spontanicznie dostalam taka propozycje to sprakowalam sie i ruszylam ;) zycze pwoodzenia w relazacji wizyty w Krakowie :)

      Usuń
    2. Spontany są najlepsze :) tak samo było z moim wyjazdem nad morze ;p

      Usuń
  5. Jak mi się przez Ciebie zachciało do Krakowa! :) A niestety, wiem, że w tym roku to niemożliwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj wiem nie dobra ja ;p ale moze cos innego w takich wypadku ;)

      Usuń
  6. Niedawno też któryś raz odwiedziłam Kraków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie moj to byl 2 raz mam nadzieje ze nie ostatni ;)

      Usuń
  7. a ja dzisiaj miałam być w Krakowie i ... i lipka :(
    ale uwielbiam to miasto właśnie za klimat!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo fakt ma to miasto klimat takie zadbane jest i te parki alejki noo fajnie jest i to bardzo ;)

      Usuń
    2. chciałabym kiedyś zamieszkać w mieście, które tak tętni życiem ;)

      Usuń
    3. hmmm to Warszawa albo Krakow tak mysle bo reszta chyba jakos nie tetni zyciem przynajmniej Trojmiasto nocami ;)

      Usuń
    4. Trójmiasto nieee? :D
      wiesz co, jak dla mnie każde większe miasto byłoby spoko :D teraz mieszkam na przedmieściach i w sumie - też nie jest najgorzej ;)

      Usuń
  8. Ja też jestem wielką fanką Krakowa i wracam tam co rok, co dwa:) Kraków wydaje mi się poza tym, że pięknym to i przyjaznym miastem. Ludzie jacyś tacy bardziej serdeczni niż tu w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa no ludzie fakt fajni jak poszlysmy na impreze to w busie jacys chlopacy grali spiewlai na gitarze a noo i panowie policjaci byli mili i nie tylko ;) fajne miasto tak zgadzam sie:)

      Usuń
    2. Tam jakoś wszyscy żyją bardziej na luzie, mniej się spieszą. Kierowcy w autobusach bez żadnego ponaglania i przypominania opuszczają podłogę nisko żeby było lepiej wsiadać, nawet zwykłym ludziom. Tu w Warszawie stoisz z wózkiem i z dzieckiem i się nie doprosisz. Całkiem inny świat tam jest.
      No a starówka, wawel i krakowski Kazimierz to już w ogóle bajka:)

      Usuń
    3. noo ftafilam na nie mile panie w pociagu i w autobusie w Krakowie ale uwazam ze to wyjatki od reguy tak to spoko sa ludzie ;)

      Usuń
  9. jak ja dawno w Krakowie nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ja tam trafilam po hmm 10 latach? omg maskara ;p

      Usuń
    2. dla mnie Kraków był zawsze drugim domem :)

      Usuń
  10. kocham Kraków i chetnie bym tam pojechała, ale póki co nie mam okazji, więc mogę zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam ojj tam nie wazne keidy wazne z kim do Krakowa ;)

      Usuń