niedziela, 3 sierpnia 2014

"(...) Jestem barmanem na tym dancingu,(...) trzymam bufet i mam układy (...)"*

Kwiecień 2014, drugi tydzień miesiąca...

W końcu szkółka postanowiła zorganizować nam wycieczkę do pewnego zakładu produkcyjnego wytwarzający leki.
Nie powiem fajnie i ciekawie było, gdyby nie to, że strasznie krótko byliśmy... może godzinę w samym zakładzie ;P
I kiedy wróciliśmy z tej "wycieczki" Zielonooka, Singielka i ja wybrałyśmy na jedzenie typu fast food no wiadomo jak wymaga tego tradycja każdej wycieczki ;)
Wiadomo gadu gadu o wszystkim i niczym i potem wylądowałyśmy w takim pubiku, który poleciła nam Singielka.
Rzeczywiście bardzo fajny pub i barman ^^
Jednak największą zabawę i frajdę dała nam najprostsza i najbardziej banalna gra zwana wieżą.
I kiedy w końcu udało nam się dość porządną wysokość osiągnąć zrobiłyśmy zdjęcie by uwiecznić ten sukces ;)
Kto wie może powinnyśmy pomyśleć o budownictwie, bo zobaczcie o jaka budowla ciekawa nam wyszła ^^
Jakby nie było bardzo przyjemny dzień ;)

* Sokół & Pono - W aucie

19 komentarzy:

  1. Fajne są te gry które teraz są na rynku :) Nie to co dawne zwykłe planszówki :) Wieża wam naprawdę niezła wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ta gra calkiem fajna :D a zeby bylo trudniej stol byl troszke krzywy wiec sobie utrudnilysmy zadanie ale i tak calkiem nam wyszla ta wieza ba nawet byla ciut wyzsza ale nie zrobilysmy jej zdjecia ;p

      Usuń
  2. Oby więcej takich dni, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jenga - bardzo lubię tą grę sama ją nawet mam, aczkolwiek z dołu można jeszcze trochę powyjmować :p. fajna wycieczka sama bym na taką poszła :) no i ten barman mmm xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powyjmowalysmy bo jeszcze wyzsza zbudowalysmy ale juz bez fotki jako dokumentacji ;p

      Usuń
  4. to ciekawie spędziłaś czas :)
    super ta gra - nieźle Wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie taka prosta gra a jaka frajda byla :D

      Usuń
    2. te najprostsze są zawsze najfajniejsze :P

      Usuń
  5. oby jak najwięcej takich przyjemnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj jeszcze sporo fajny dni bedzie ale o tym wkrotce;)

      Usuń
  6. Super, że dzień minął pozytywnie. Ta gra również sprawia mi frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie proste gry potrafią być wciągające :)
    Jako dziecko lubiłam tworzyć różne konstrukcje z kart i rzeczywiście długo i poważnie myślałam nad karierą w budownictwie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie grałam w Jengę, ale pamiętam ile sprawia frajdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak te drobnostki potrafią cieszyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie nie mam cierpliwości do takich gier ;P

    OdpowiedzUsuń